Sunday 16 December 2012

Aper Balik Kampung

Posted by Unknown at 14:07
hi semua , apa kabar, arri tepat 5.36 am bersamaan 17/12/12 tepat kot 5.30pm aku akan bertolak kekampung bersama ibu n ayah aku. tapi kene singgah dulu tempat bag aku di nilai maklum lah nak kene anta makan die dulu , die cakap nk simpan duit kate nyela. kira sampi kat tempat abag aku dalam kol 6.30pm, sebab nak kesana mengambil mase 1 jam klu laju cikit klu pelahan lebih cikit dalm 1.30 min. klu balik kmpg jer x sah kene pergi tempat die dulu . samapi dah bosan aku tengok tempat yg same.lepas tu baru balik kmpg. klu macam ari aku x lek pon rumah aku x kmpg . ibu n ayah aku jer alik saner. aku duk kat umah atuk aku  sebab ramai sedara kat sner boleh main hahaha. aku nie ingat maen jer.tapi hari nak balik kmpg kmpg la ialah hari yang memenat kn bagi aku. aku yg kene angkat barang dlm kete , aku la kene cuci kete sebelum balik kmpg huhuhu. lagi pon bosan mase dalmperjalanan ke kmpg yang ader kiri kanan kete depan belakang kete. tapi mk aku dah janji nk bawak pi pleneterium kat melaka. nk pi water world . rase best ugak klu camtu. lagi pon sdra aku ader balik kat umah aku best la camtu .  I LIKE .. hahahaa tapi nk bawak aper erk kat kmpg mesti macm bia bagi aku tablet tu jela teman aku kat kmpg bosan2 leh tengok certe ker kan. ok lah aku pon dah ngan tuk giler nie. wslm .

0 comments:

Post a Comment

 

chenta-alysya-4ever Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos