Monday 24 December 2012

cuti2 n barbieque

Posted by Unknown at 04:02

ok hari aku baru balik dari perjlanan yang jauh . huh penat giler . lepas balik smpi kat umah aku kuar pi jalan2 naik motor n aku jumpa kwan2 aku . so die org ajak aku join barbieque die org la so aku ckp aku ok jer. tapi die cakap kene spen cikit la duit dalm 10 ringgit . ok gak. sebb dah lamer aku x happy2 ngan kawan aku. hahaha. n then tah mamat nie bawak motor macm org giler ok tau x mase aku nk naik motor die ingat nk lumba ngan aku . pergh sorry la setakat motor 110 cc  nk lawn yang 125cc hahaha . macm la  aku nk lumba sangat ngan die . tah ape jadah dah die aku pon ader kerje lain nk buat ok lah bye nanti aku update lagi  muah..........

0 comments:

Post a Comment

 

chenta-alysya-4ever Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos