Saturday 15 December 2012

??keluarga bahagia !!

Posted by Unknown at 07:08
klu nk tau aku nie cukup bertuah ader keluarga yang sanggat bahagia. ala klu gado cikit2 tu biasalah . macam korang xpernah gado kan .lepastu esok nyer dah baik. tapi sekarang nie ramai remja yang sanggup memusnah kan sebuah ikatan kekeluargaan yang cukup erat . entah kenaper la da org nie . x da otak kot. apa guna ader akal klu x nk digunakan. tapi aku cukup bersyukur dengan keluarga aku sekarang. aku ader atuk emak ayah makuda pakuda aqeela n cousin2 ak yang lain . macam mner la perasaan org yg dilahirkan x der kelurga mesti sedey kan kn  aku pun turuk bersimpati dengan mereka yang diluar sana. btw aku nk nk kenalkan member family aku

1. norisham amad (ayah)
ni la bang aku din
2.lailah neemat (emak)
3.nuruddin,nurhamin n saya
4.bla.................bla..............ok cukup la tu mlas nk tulis lahahaha


ni la aqeela cousin aku cantek x        

ni bag aku juagak amin namer nyer
klu nk tau  mak syer nie pandai masak buat kuih kek n harapan die nk bukak bakery tapi nanti dulu lah . abag aku amin n din nie seorang yang bersaujana muda dalam keakidahan n teknologi maklumat la or software development . aku pulak seorg pelajar yang taun depan nk spm ok. rase takut jugak taun depan nk SPM OMG ......aku ader cousin nama nyer nazatul aqeela die ni aku dah abiz spm aku nkmintak sume buku die senang cikit dah ader note pandai x hehehehe. tapi aku kene oleh balik note tu ok penat mengolah nyer
die org nie muke macam cina lagi2 yang amin tu macm bukan cina dah tahap jepun hahahahha aku sorang jer kulit gelap cikit jela tapi ader lajugak iras2 cina.tapi cuti taun nie sunguh membosan kan aku ok x tau nk wat aper huhuhu.
sebenar ner aku dah x tau nk tulis aper lanie ok lah aku pon cau dulu 
ehehheheh jap nk tengok kelurga bahagia aku pi makn malam. kejap erk aku carikan n uplod.


0 comments:

Post a Comment

 

chenta-alysya-4ever Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos