Friday 14 December 2012

kawan kawan yang istimewa bagi ku- duka suka aku harungi sendiri

Posted by Unknown at 07:59
aku n akila


aku akila n tira
tira n dila
assalamuaikum , hari ni sye nk certe cikit la pasal cerita kehidupan sye nie. klu nk tahu aku nie seorg yang susah nk percayakan org, malu , takut, tapi x la sepandai org lain di luar kan,. dulu mase sekolah rendah aku ader ramai kawan antara nya ammar, harriz, zahir, n ramai lagi. aku rase aku berada disebuah dunia khayalan aku sendiri. lame kelamaan aku rase diriku terpinggir dari kawan2 ku x tahu aper salh ku yang ku buat hingga dia org lagi dari aku . tapi aku x ekpressi kan kelukaan hati depan die org aku diam senyap. aku rase macm di perbodoh kan oleh mereka . lame kelamaan aku disitu aku ras diri aku x wujud bagi die org  lalu aku pon menyepikan diri.aku berjaln sendiri bersiar siar sendiri hingga suatu mase aku terfikir kenapa aku nie bodoh sangat masih nak kawan dengan diorang lagi .mungkin setia kawan aku masih ader lagi untuk mereka.dan sekaran aku x kenal siapa kawan aku yang sebenar yang sanggup mengharungi suka duka aku. aku pon kadang berkata dalam  hati adakah aku nie jahat sangat haha??? hingga die org boleh cakap mengata pasal aku dibekang tapi aku senyap jer. n ada lagi soarang kawan aku nie. dia selalu memperguna kan aku biar gaduh ngan kawan baik nyer baru datg cari aku , biler dah baik semula tinggal kan aku bergitu saja, die ingat aku nie aper binatang barbie dool yang boleh buanag bergitu saja aku nie ader hati dan perassaan. biler ader open house kat rumah die org aku lah org yang terakhir yg dijemput nyer aku lalu depan rumah die baru die panggil aiman jomla datg rumah mkn aku ader buat open house. memang x la aku nk pergi dah jemput saat akhir sorry n ever la. aku nie selalu kecil hati ngan kwan aku yang sebaya ngan aku. sakit hati biler dipermainkan.dan sampi satu saat aku embali kepada kwan2 mase kecil aku mase aku umo lima taun aku teringat kite org panjat pokok main polis entry n macam lagi , aku datg rumah merka main ps one time tu memang best gilaer. aku pon try contact balik  sebab dah lamer aku x kontek die org. pada saat tu aku mula jadi macm dulu tira kila a'e dila kita org macam adik beradik yang x boleh terputus begitu saja. hingga sampi satu saat aku terpaksa meneriman kenyataan slh sorang dari kwn aku meninggal kn kami buat selama lama nyer die seorg yang baik sanggt iaitu a'e  meninggal kan kami aku rase hati aku hilang seketika n lagi sedih aku x dapat datg mase perkebumian die aku terpaksa pergi ke tusen mase tu aku pmr aku terpaksa struggel aku cume mananggis dalam hati. dan aku menjadi kan itu sebagi pendorong aku hendak berjaya . dan sekarang tinggal aku kila tira dilan itu jelah yg menjadi penghuni hati aku sekarang. aku x sangka mase bejalan dengan pantas sekali pemergian kwn ku dah masuk setahun leh nak ke dua tahun jugak memori ini tetap aku simpan menjadi kenangan untuk selama2nyer . dan sekarang aku lalui saat2 indah bersama kawan2 ku yg sanggup hanrungi apa jua badai dengan aku . aku doa kan ikatan ini berkekalan hingga aku menjadi seorg manusia yang bejaya dan untuk selama2 . u are my heart in my soul

0 comments:

Post a Comment

 

chenta-alysya-4ever Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos