Friday 14 December 2012

selamat pengantin baru

Posted by Unknown at 05:37
ni la card jemputan nyer
klu nk tau ni la cikgu kesayangan semua
tadi baru aku keluar tergese2 start enjin kete n pi anta hadiah . ptg sebelum aku anta hadiah dia x angkat fon so aku ngat die x balik dari u . the lepas isyak aku kol die alhamdulillah dia angkat n aku pon cakap cikgu esok cikgu ader rumah x sye nk anta sesuatu la satu untuk cikgu n kakak cikgu. the die kata essok x leh la. ok tapi klu ari nie laeh kejap lagi. aku pon terus tukar baju n pakai baju melayu. aku x dapat datg kat majlis perkahwinan nyer sekali dua die langsungkan hahaha. jimat bajet betul x  . anywhere aku nk cakp selamat pengantin baru supaya kekal ke anak cucu . aku sedey juagak tak dapat datg dulu aku pernah cakap kat cikgu biler nk mkn nasi minyak cikgu last2 x dapt nk wat cam ner . lagi aku kene balik kampg sebb ader la bende yg perlu kami semua lakukan . aku harap cikgu dapt menjalan nie detik detik gembira dengan tenang n semoga majlis itu nanti berjalan dengan lancar sekali ........................ sedey coz x dapt dtg ............................be strong

0 comments:

Post a Comment

 

chenta-alysya-4ever Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos