Friday 28 December 2012

Takkan lupa peristiwa malam semalam :

Posted by Unknown at 04:46
Tengah duduk makan dengan kawan, lepastu ada dengar orang panggil nama TONY TONY TONY tapi buat dek je still lagi saya main henset. Lepastu kawan tu dia panggil lah "Weyy, abang tu panggil kau". Lepastu saya pun pandang dan laki tu pandang mcm nak makan saya. Tapi saya rilek je, lepastu dia ajak berjabat tangan. Saya fikir kita sama ISLAM so apa salahnya berjabat tangan kan. So sy pun berjabat lah tangan. Masa berjabat tangan tu dia GENGGAM tangan saya kuat gilerrrr. Rasa mcm nak gaduh je tapi saya still rilek lagi.

Lepas dia genggan kuat², dia lepaskan lepastu dia jerit "KAU DENGAR NI". Dia blaaa, dan dia menjerit entah apa ygn dia merepek tah. Saya tergamam dan semua orang pandang saya. Sorang pakcik tanya kenapa? Saya jawab "Entahh, saya sendiri tak kenal dia sapa tiba² je mengamuk dgn saya."

Yang menjadi persoalan, dari mana dia datang tiba² je ada kat sebelah saya. Pemakaian dia pula pakai baju T-shirt dengan kain pelekat. Dia nak apa sebenarnya?

0 comments:

Post a Comment

 

chenta-alysya-4ever Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos